Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Dom jednorodzinny - zalanie w łazience


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Pękła mi rura w łazience (pod kafelkami) nie bardzo wiem gdzie. W łazience na parterze ogromny zaciek na suficie.

Najprawdopodobniej potrzebne bedzie kucie ściany i stropu w celu zlokalizowania tego przecieku i oczywiście naprawa. Zgłosilam do ubezpieczyciela, ale zanim przybędzie likwidator to chyba mi sufit spadnie. Wobec tego zglosiłam też assistance - nie wiem czy dobrze. Jutro przyjdzie hydraulik, wykuje co trzeba i naprawi na szybko. Zdobiłam zdjęcia tych zacieków i łazienki u góry i na dole, żeby nie było... Coś jeszcze powinnam zrobić, żeby ubezpieczyciel nie miał pretensji lub nie mógł powiedzieć, że nie będzie odszkodowania?

Czy z assistance otrzymuje się kwotę za to co mi zrobi hydraulik, a z ubezpieczenia podstawowego za resztę (tzn. malowanie, nowe kafelki na przykład)? Jestem laikiem, a chcę być w miarę przygotowana do tematu. Proszę o podpowiedzi.

Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli hydraulik jest skierowany z assistance to zapewne ma rozliczenie z nimi i to firma assistance zapłaci.

Pan powinien skoncentrować się na dokładnym opisie szkody zbadaniu wilgotności nie tylko tam gdzie widać wodę ale na całej kondygnacji, przygotowaniu kosztorysów napraw budowlanych itp. Powinien Pan wyłączyć wodę w celu ograniczenia szkody oraz może pan zacząć osuszanie w celu ograniczenia zniszczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dziękuję za odzew.

Poprosiłam Assistance ale nie chciałam ich hydraulika żeby nie zawołał za dojazd kosmicznej sumy (podobno wołają 250 zł). Mam usuniętą usterkę - pękł trójnik na spawie i dlatego się lało. Odkute kilka kafelek + półka pod umywalką też z kafelek (tam była część rur). Hydraulik wystawił mi rachunek na 820,- , wiem ,ze dostanę zwrotu 500 z assistance.