andrzej90 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 WitamMam 23 lata, jestem studentem Politechniki Białostockiej oraz członkiem klubu AZS. Uprawiam sport od wielu lat.W zeszłym roku 2012 w maju, tydzień przed Akademickimi Mistrzostwami Polski spotkał mnie nieszczęśliwy wypadek a mianowicie poślizgnąłem się na schodach w akademiku. Z miejsca wypadku zabrała mnie karetka. W szpitalu w Białymstoku okazało się ze kontuzja jest bardzo poważna. Na noge założono gips i wysłano mnie na operacje za kilka dni. Ja jednak wolałem miec operacje w innym szpitalu w mojej miejscowosci gdzie zgłosiłem sie po kilku dniach od zdazenia. Stwierdzono ZŁAMANIE KOSTKI BOCZNEJ PRAWEJ Z USZKODZENIEM WIĘZADŁA TRÓJGRANIASTEGO. Przeprowodzono operacje pierwsza - zespolenie kostki bocznej drutem "K" oraz szew więzadła trójgraniastego, po 5 dniach operacja druga - zespolenie kostki bocznej płytą LCP. Łącznie w szpitalu leżałem 8 dni. Unieruchomiono mi noge na 6 tygodni w gipsie, potem kolejne 6 tygodni nosiłem but ortopedyczny i chodziłem o kulach. Kolejne tygodnie również kulałem.Jestem ubezpieczony na zasadzie: dziecko pracownika szpitala ( nie wiem o co w tym chodzi )Chciałem sie zapytac gdzie składac wnioski o odszkodowanie? i jak ma to wszystko wygladac, co mam zrobic dokładnie ? bo szczerze nie mam pojecia...Jakiej kwoty moge sie spodziewac w moim przypadku?Czy uwzglednione bedzie to ze przez kontuzje miałem ponad pół roku przerwy w treningach i kompletnie straciłem forme... noga nadal mnie boli i nie jest do konca sprawna...Gdyby nie kontuzja byłbym mistrzem polski ( moja druzyna zajela 1 miejsce na mistrzostwach) za co pozniej dostawałbym przez rok stypendium rektora(600 zl miesiac), czy da sie to tez uwzglednic?Cały czas mam w nodze ta płytke tytanowa i 8 śrub w kosci co mi strasznie przeszkadza...Na wakacjach bede miał kolejna operacje - wyjecie tej płytki, a z tym sie chyba wiąze tez pobyt w szpitalu i kolejne dni na kulach. czy to tez mozna uwzglednic??Bardzo pro