Dre Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Witam,byłem ostatnio zgłaszać szkodę do oddziału PZU- skierowano mnie do pokoju z telefonem, gdzie musiałem 20 minut rozmawiać z konsultantem i wszystko zgłaszać.Czy jest jakś "domowy" sposób na zgłoszenie szkody?Czy telefon w oddziale jest równoznaczny z takim zgłoszeniem? zgloszenie.pzu.pl/web/pzu/zgloszenie-szkody Dostałem smsa o wysłaniu skanów dokumentów na podanego maila w związku z poprzednią sprawą, czy to znaczy, że już ich nie muszę dostarczać do oddziału w formie fizycznej? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anlex Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Dre wrote:Witam,byłem ostatnio zgłaszać szkodę do oddziału PZU- skierowano mnie do pokoju z telefonem, gdzie musiałem 20 minut rozmawiać z konsultantem i wszystko zgłaszać.Czy jest jakś "domowy" sposób na zgłoszenie szkody?Czy telefon w oddziale jest równoznaczny z takim zgłoszeniem?zgloszenie.pzu.pl/web/pzu/zgloszenie-szkodyDostałem smsa o wysłaniu skanów dokumentów na podanego maila w związku z poprzednią sprawą, czy to znaczy, że już ich nie muszę dostarczać do oddziału w formie fizycznej?Pozdrawiam1. szkodę może Pan zgłosić pisemnie - dokładny opis zdarzenia + dokumenty lub poprzez stronę www2. rejestracja szkody przez telefon jest równoznaczna z przyjęciem zgłoszenia - trzeba potem uzupełnić dokumenty3. jeśli ubezpieczyciel chce otrzymać scany dokumentów to proszę mu to wysłać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się