Dre Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Witam,byłem ostatnio zgłaszać szkodę do oddziału PZU- skierowano mnie do pokoju z telefonem, gdzie musiałem 20 minut rozmawiać z konsultantem i wszystko zgłaszać.Czy jest jakś "domowy" sposób na zgłoszenie szkody?Czy telefon w oddziale jest równoznaczny z takim zgłoszeniem? zgloszenie.pzu.pl/web/pzu/zgloszenie-szkody Dostałem smsa o wysłaniu skanów dokumentów na podanego maila w związku z poprzednią sprawą, czy to znaczy, że już ich nie muszę dostarczać do oddziału w formie fizycznej? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anlex Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Dre wrote:Witam,byłem ostatnio zgłaszać szkodę do oddziału PZU- skierowano mnie do pokoju z telefonem, gdzie musiałem 20 minut rozmawiać z konsultantem i wszystko zgłaszać.Czy jest jakś "domowy" sposób na zgłoszenie szkody?Czy telefon w oddziale jest równoznaczny z takim zgłoszeniem?zgloszenie.pzu.pl/web/pzu/zgloszenie-szkodyDostałem smsa o wysłaniu skanów dokumentów na podanego maila w związku z poprzednią sprawą, czy to znaczy, że już ich nie muszę dostarczać do oddziału w formie fizycznej?Pozdrawiam1. szkodę może Pan zgłosić pisemnie - dokładny opis zdarzenia + dokumenty lub poprzez stronę www2. rejestracja szkody przez telefon jest równoznaczna z przyjęciem zgłoszenia - trzeba potem uzupełnić dokumenty3. jeśli ubezpieczyciel chce otrzymać scany dokumentów to proszę mu to wysłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.