Dre Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Witam,byłem ostatnio zgłaszać szkodę do oddziału PZU- skierowano mnie do pokoju z telefonem, gdzie musiałem 20 minut rozmawiać z konsultantem i wszystko zgłaszać.Czy jest jakś "domowy" sposób na zgłoszenie szkody?Czy telefon w oddziale jest równoznaczny z takim zgłoszeniem? zgloszenie.pzu.pl/web/pzu/zgloszenie-szkody Dostałem smsa o wysłaniu skanów dokumentów na podanego maila w związku z poprzednią sprawą, czy to znaczy, że już ich nie muszę dostarczać do oddziału w formie fizycznej? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
anlex Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Dre wrote:Witam,byłem ostatnio zgłaszać szkodę do oddziału PZU- skierowano mnie do pokoju z telefonem, gdzie musiałem 20 minut rozmawiać z konsultantem i wszystko zgłaszać.Czy jest jakś "domowy" sposób na zgłoszenie szkody?Czy telefon w oddziale jest równoznaczny z takim zgłoszeniem?zgloszenie.pzu.pl/web/pzu/zgloszenie-szkodyDostałem smsa o wysłaniu skanów dokumentów na podanego maila w związku z poprzednią sprawą, czy to znaczy, że już ich nie muszę dostarczać do oddziału w formie fizycznej?Pozdrawiam1. szkodę może Pan zgłosić pisemnie - dokładny opis zdarzenia + dokumenty lub poprzez stronę www2. rejestracja szkody przez telefon jest równoznaczna z przyjęciem zgłoszenia - trzeba potem uzupełnić dokumenty3. jeśli ubezpieczyciel chce otrzymać scany dokumentów to proszę mu to wysłać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now