Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

jak odwołać się od regresu


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym kierowcą kategorii C. W czerwcu nieswiadomie pod jednym z marketów wyjeżdżając z parkingu na główną ulicę zarysowałem samochód osobowy. Stał on nieprzepisowo. Byłem przekonany, że go ominąłem. Po odjechaniu ok.30km dostałem telefon z ochrony marketu, że mam wrócić. Po powrocie na miejscu zdarzenia była jedynie policja. Kierowca uszkodzonego samochodu odjechał. Dostałem pouczenie. Na moim samochodzie była jedynie drobna rysa na bocznym plastikowym zderzaku.

 

Teraz dostałem wezwanie do zapłaty regresu z ubezpieczenia (Warta) w wysokości 3600zł. Bez żadnego wyjaśnienia skąd taka kwota. Jedynie z informacją, że uciekłem z miejsca zdarzenia.

 

Czy mogę się odwołać od tej kwoty?

 

Po pierwsze nie byłem świadomy zdarzenia. Nie było nic słychac, by coś się stało.

Po drugie - nawet nie widziałem tego samochodu osobowego po zdarzeniu, bo kierowca odjechał po spisaniu notatki policyjnej. Kwota odszkodowania wydaje mi się zawyżona, skoro w moim samochodzie była tylko drobna rysa.

 

Już nie wspominając o fakcie, ze moja sytacja rodzinna i materialna nie pozwala mi na zapłacenie tak wysokiej kwoty.

 

Proszę o pomoc co mogę zrobic w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli otrzymał pan telefon, to znaczy ze pana znają. Należy napisać odwołanie/wyjaśnienie o tym że był pan nieświadomy zdarzenia ze względu na duży i głośny samochód i ze pana znają w tym markecie i nie pozwoliłby pan sobie na ucieczkę . Kwestii wysokości odszkodowania i pana sytuacji materialnej nie ma sensu podnosić.Natomiast, jeżeli był pan świadomy zdarzenia i ktoś lub coś (nagranie) to poświadczy to nic panu nie pomoże.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość