adi88 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Cześć, taka sytuacja jeszcze nigdy mi się nie zdarzyła, jestem raczej ostrożnymkierowcą – ale nie niedzielnym , ale kobieta wbiegła mi pod koła na czerwonym świetle,tzn. ja miałem zielone, jej się nic nie stało – odbiłem w prawo, wjechałem na chodnikminąłem ją dosłownie o centymetry, uszkodzenie samochodu było niewielkie – pogięte kołoi kilka rys na zderzaku, a ja 4 miesiące po tym zdarzeniu zaczynam mieć problemyz kręgosłupem szyjnym, te rezonanse i rentgeny trochę mnie już kosztowały, myślicie, żemam szansę na jakąś rekompensatę finansową? Do kogo zwrócić się o pomoc w jejuzyskaniu? Samodzielnie podjąć działania u ubezpieczyciela? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katarzyna Neczaj Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Witaj, W takiej sytuacji możesz dochodzić swoich roszczeń z prywatnej "kieszeni" sprawcy zdarzenia, czyli pieszej które weszła na czerwonym świetle zmuszając cię do takiego a nie innego manewru. Brak ubezpieczenia OC w przypadku sprawców nieobjętych takim obowiązkiem (np. w przypadku rowerzystów czy pieszych) stanowi istotną trudność w uzyskaniu odszkodowanie ze względu na niepewność co do wypłacalności sprawcy. PozdrawiamKatarzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...