Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

proszę o pomoc nie uznananie wypadku przy pracy


ROBERT13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jestem kierowcą autobusu MPK, jak doszło wypadku:

do odjazdu następnego kursu miałem około 20 minut, zatrzymałem się na przystanku i otworzyłem wszystkie drzwi autobusu.Siedziłem jeszcze chwilę za kierownicą i rozmawiałem przez telefon było gorąco więc wysiadłem z autobusu, wysiadając źle stanąłem i złamałem V kość śródstopia i zerwany staw skokowy. Pracownik bhp spisał okoliczności i przywiózł po kilku dniach protokół stwierdający, że nie jest zakwalifikowany jako wypadek przy pracy, czy mają rację?. proszę o radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZASTRZEŻENIA DO PROTOKO� U POWYPADKOWEGO I USTALENIA WYPADKU PRZY PRACY

 

Wnoszę o:

1.sprostowanie protokołu powypadkowego nr ........ z dnia ......., że ustala się, iż w dniu 03.05.2018 uległem wypadkowi przy pracy, w wyniku czego doznałem złamania V kości śródstopia lewego i skręcenie stawu skokowego górnego lewego .

 

Uzasadnienie: