Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Kolizja z samochodem prowadzonym przez osobę bez uprawnień


Rekomendowane odpowiedzi

Tydzień temu miałam kolizję na rondzie. Jechałam z pierwszeństwem a jakiś młody chłopak nie zatrzymał się i uderzył w mój samochód. Chciał załatwić sprawę bez mieszania w to ubezpieczyciela i dać mi kilkaset złotych. Powiedziałam, że nie znam się na samochodach i nie wiem ile naprawa wyniesie, więc wolałabym na spokojnie załatwić to z polisy OC. Bardzo się przed tym bronił co mnie zaniepokoiło, ale w końcu podpisał oświadczenie ale przyznał się, że nie posiada prawa jazdy. Zgłosiłam szkodę do ubezpieczyciela ale zaczęłam się martwić, czy uzyskam odszkodowanie, skoro sprawca nie miał prawa jazdy. To moja pierwsza szkoda i nie wiem jakie są zasady wypłacania odszkodowań.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, na szczęście polisa była ważna, sprawdzałam poprawność danych w oświadczeniu więc zauważyłam, że była aktualna. Swoją drogą tamten kierowca jest dobry, samochód kupił na siebie, ubezpieczenie zapłacił, ale nie ma prawa jazdy (wspomniał, że jest w trakcie robienia)...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach