Konrad1811 Opublikowano 12 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 Witam Szanowne Grono! 18 miesięcy temu moje auto zostało uszkodzone na parkingu. Szkoda z OC sprawcy. Zaprowadziłem auto do "renomowanej" firmy w woj.zachodniopomorskim celem naprawy. Po odbiorze okazalo się że uszkodzone elementy są źle polakierowane (różne odcienie). Oddałem auto celem poprawek. Po odbiorze okazalo się że chyba jest wszystko już w porządku. Po pół roku naprawiany element zaczął rdzewieć. Ponowna reklamacja i okazuje się że auto znowu jest źle polakierowane (ponowne różnice w odcieniach). Co w związku z tym mogę zrobić? Oddawać w "nieskończoność" auto do tego zakładu? Czy mogę żądać zapłaty odszkodowania za rynkowa utratę wartości auta? (Kolejne nakładane warstwy lakieru powodują że będę miał problem aby w przyszłości sprzedać auto co również wpłynie na jego wartość). Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izabela Praska Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 Witam serdecznie, jeżeli warsztat w ramach gwarancji dokonuje niezbędnych poprawek, to nie ma Pan za bardzo możliwości uzyskania dodatkowego odszkodowania - można by się o nie starać z OC warsztatu jeśli nie uwzględniono by reklamacji. Co do utraty wartości handlowej pojazdu - uzyskanie takiego świadczenia jest możliwe tylko w przypadku samochodu mającego mniej niż 6 lat, po pierwszej szkodzie na pojeździe i naprawie w ASO. Oczywiście kilka warstw lakieru na elemencie jest problemem, ale utrata wartości pojazdu z tego powodu jest raczej symboliczna, dlatego w takiej sytuacji odszkodowanie nie zostałoby raczej uwzględnione. Pozdrawiam, Izabela Praska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.