Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Warsztat po raz 3 źle wykonuje naprawę


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowne Grono!

18 miesięcy temu moje auto zostało uszkodzone na parkingu. Szkoda z OC sprawcy. Zaprowadziłem auto do "renomowanej" firmy w woj.zachodniopomorskim celem naprawy. Po odbiorze okazalo się że uszkodzone elementy są źle polakierowane (różne odcienie). Oddałem auto celem poprawek. Po odbiorze okazalo się że chyba jest wszystko już w porządku. Po pół roku naprawiany element zaczął rdzewieć. Ponowna reklamacja i okazuje się że auto znowu jest źle polakierowane (ponowne różnice w odcieniach). Co w związku z tym mogę zrobić? Oddawać w "nieskończoność" auto do tego zakładu? Czy mogę żądać zapłaty odszkodowania za rynkowa utratę wartości auta? (Kolejne nakładane warstwy lakieru powodują że będę miał problem aby w przyszłości sprzedać auto co również wpłynie na jego wartość). Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

jeżeli warsztat w ramach gwarancji dokonuje niezbędnych poprawek, to nie ma Pan za bardzo możliwości uzyskania dodatkowego odszkodowania - można by się o nie starać z OC warsztatu jeśli nie uwzględniono by reklamacji.

 

Co do utraty wartości handlowej pojazdu - uzyskanie takiego świadczenia jest możliwe tylko w przypadku samochodu mającego mniej niż 6 lat, po pierwszej szkodzie na pojeździe i naprawie w ASO. Oczywiście kilka warstw lakieru na elemencie jest problemem, ale utrata wartości pojazdu z tego powodu jest raczej symboliczna, dlatego w takiej sytuacji odszkodowanie nie zostałoby raczej uwzględnione.

 

Pozdrawiam,

Izabela Praska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...