Konrad1811 Posted September 12, 2021 Share Posted September 12, 2021 Witam Szanowne Grono! 18 miesięcy temu moje auto zostało uszkodzone na parkingu. Szkoda z OC sprawcy. Zaprowadziłem auto do "renomowanej" firmy w woj.zachodniopomorskim celem naprawy. Po odbiorze okazalo się że uszkodzone elementy są źle polakierowane (różne odcienie). Oddałem auto celem poprawek. Po odbiorze okazalo się że chyba jest wszystko już w porządku. Po pół roku naprawiany element zaczął rdzewieć. Ponowna reklamacja i okazuje się że auto znowu jest źle polakierowane (ponowne różnice w odcieniach). Co w związku z tym mogę zrobić? Oddawać w "nieskończoność" auto do tego zakładu? Czy mogę żądać zapłaty odszkodowania za rynkowa utratę wartości auta? (Kolejne nakładane warstwy lakieru powodują że będę miał problem aby w przyszłości sprzedać auto co również wpłynie na jego wartość). Bardzo proszę o pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Izabela Praska Posted September 16, 2021 Share Posted September 16, 2021 Witam serdecznie, jeżeli warsztat w ramach gwarancji dokonuje niezbędnych poprawek, to nie ma Pan za bardzo możliwości uzyskania dodatkowego odszkodowania - można by się o nie starać z OC warsztatu jeśli nie uwzględniono by reklamacji. Co do utraty wartości handlowej pojazdu - uzyskanie takiego świadczenia jest możliwe tylko w przypadku samochodu mającego mniej niż 6 lat, po pierwszej szkodzie na pojeździe i naprawie w ASO. Oczywiście kilka warstw lakieru na elemencie jest problemem, ale utrata wartości pojazdu z tego powodu jest raczej symboliczna, dlatego w takiej sytuacji odszkodowanie nie zostałoby raczej uwzględnione. Pozdrawiam, Izabela Praska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.