Szadek1988 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Witam, jestem uczniem technikum i mam 19 lat.Pracujac w domu szlifierka katawa doznalem urazu w wyniku ktorego stracilem widzenie na prawe oko ;(Jestem ubezpieczony w Pzu ( ubezpieczenie szkolne ), z tego co dowiedzialem sie od lekarzy przysluguje mi odszkodowanie ale czy moge ubiegac sie o jakas rente ?Wypadek nie zdazyl sie podczas pracy, zreszta ja nigdzie nie pracuje.Prosze o odpowiedz w sprawie renty i jezeli sie ktos orientuje +/- w jakiej wysokosci moge uzyskc odszkodowanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asia Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 WitamIstnieje możliwość uzyskania odszkodowania z ubezpieczenia szkolnego o ile ogólne warunki umowy mówią o szkodzie jakiej doznałeś. W tym celu musisz przyjrzeć się dokładnie umowie ubezpieczeniowej. Nie ma niestety możliwości ubiegania się o rentę.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_271 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 utraciłem wzrok oka prawego w wyniku wypadku w pracy jestem mechanikiem samochodowymnalerzy mi sie jednorazowe odszkodowanie z PZU i ZUS to wiem ale czy całkowita nieodwracalna utrata wzroku oka prawego jest podstawą do starania się o orzeczenie niezdolności do pracy i rentę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_271 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 krzysiek_271 wrote:utraciłem wzrok oka prawego w wyniku wypadku w pracy jestem mechanikiem samochodowymnalerzy mi sie jednorazowe odszkodowanie z PZU i ZUS to wiem ale czy całkowita nieodwracalna utrata wzroku oka prawego jest podstawą do starania się o orzeczenie niezdolności do pracy i rentę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...