Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Złuszczenie nasady bliższej kości ramiennej prawej - odszkodowanie


konrad1422
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem uczniem liceum ogólnokształcącego, ubezpieczony na kwotę 10 000zł. Na podwórku przewróciłem się na motorze w wyniku usterki technicznej i doszło do nieszczęśliwego, strasznego upadku. Trafiłem do szpitala :( w którym przebywałem tydzień. Byłem operowany z powodu całkowitego złuszczenia głowy kości ramiennej prawej. Początkowo zreponowano odłamy i kończynę zawieszono mi na wyciągu zeno. W czwartej dobie po operacji wykonano zabieg zespolenia operacyjnego odłamów. Kończynę po operacji unieruchomiono mi w temblaku. Rtg po operacji wykazało poprawne ustawienie odłamów. W trzeciej dobie po zabiegu zwolniono mnie do domu. Niedługo czeka mnie jeszcze wyciąganie drutów.

Ile mogę się spodziewać odszkodowania?? Wiadomo, że zdrowie jest najważniejsze i pieniądze odgrywają drugorzędną rzecz. Przypomnę że złamanie było bardzo paskudne z przemieszczeniem odłamów.

Wg. tabeli norm oceny procentowej trwałego uszczerbku na zdrowiu wskutek nieszczęśliwego wypadku z 2006r. http://66.102.9.104/search?q=cache:j-Nx5n90ZY0J:www.e-consilio.pl/download.php5%3Fftd%3Dpiu_tabela_10_05.pdf+rami%C4%99+norm+towarzystwo+powy%C5%BCej+30%25&hl=pl&ct=clnk&cd=2&gl=pl&client=firefox-a

w kategorii ramię pkt 113 są podpunkty A,B,c. Nie wiem jaka kategoria zostanie mi przyznana? Po przebyciu komisji jaki okres czasu muszę czekać za wypłatą pieniędzy?

Proszę o pomoc, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procentowy uszczerbek na zdrowiu zależy bezpośrednio od lekarza orzecznika, nie jestem s tanie określić jaki to będzie uszczerbek ponieważ zależy on od wielu czynników takich jak np.: wiek, stan zdrowia przed wypadkiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach