Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

własnie wyszedlem ze szpitala od czego zaczac?


robig8
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jestem motocyklista i ponad 3 tygodnie temu jakies auto zmiotło mnie z ulicy.niestety nie obylo sie bez urazów i operacji.mam połamana szczeke(zdrutowana na 6 tygodni)przez co nie moge nic mowic i jem tylko przez słomke,peknieta kosc policzkowa, oczodół,nos,zatoki i ramie rozwalone w 2 miejscach.nie wspomne juz o motocyklu który nadaje sie tylko na zlom.Od czego mam zaczac i jakich roszczen moge sie domagac?ile mam na to czasu pytam z racji tego ze nie moge na razie mowic.prosze o pomoc bo jestem w tym zupelnie zielony,zaznacze jeszcze ze mialem tylko ubezpieczenie oc na motocykl.pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

napisz proszę więcej informacji o przebiegu wypadku. Czy policja wskazała winnego - kierowcę samochodu czy też jesteś współwinny wypadkowi? Piszesz, że "jakieś auto", czy mam rozumieć, że pojazd nie został zidentyfikowany? Sprawca zbiegł? Nawet jeżeli tak się stało i nie uda się go odnaleźć możesz uzyskać odszkodowanie z UFG, z tym, że postępowanie będzie trwało nieco dłużej.

Podstawowe roszczenie dla Ciebie to zadośćuczynienie. Nie napisałeś czy pracujesz, czy jesteś studentem/uczniem? Jeżeli na skutek wypadku zostałeś wyłączony z zarobkowania możesz starać się o rentę (być może także z ZUSu).

Ponadto należeć Ci się będzie zwrot kosztów leczenia i rehabilitacji (jeżeli będzie konieczna), dojazdów do lekarzy.

Sprecyzowanie roszczeń wymaga jednak kontaktu osobistego i zapoznania się z dokumentacją szkody dlatego też udzielone przeze mnie informacje mogą być niepełne.

Oczywiście remont motoru również powinien zostać sfinansowany prze TU.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach