adasko811 Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 W maju miałem wypadek przy pracy. Jestem kierowcą, wysiadając z samochodu wpadłem w dziurę ( brakowało w chodniku kostki "trelinek"). Upadłem a skutkiem tego upadku było skręcenie stawu skokowego. Wypadek ten został zgłoszony przełożonym, ale do dnia dzisiejszego nikt nie zgłosił go do bhp-wca. Dzwonie do firmy codziennie z zapytaniem czy sporządzili odpowiedni protokół i mimo iż minęło 14 dni ( czyli czas wyznaczony na zgłoszenie wypadku) wciąż nie udało mi się niczego załatwić. Co mogę zrobić w takim wypadku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek77 Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 nie za wiele, w końcu wypadek miał miejsce z Twojej winy bardziej niż z winy pracodawcy, ale masz prawo starania się o odszkdowanie, więc powinni Ci w tej sprawie pomóc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adasko811 Posted June 18, 2008 Author Share Posted June 18, 2008 Przecież to obowiązkiem pracodawcy jest zgłosić wypadek do bhp-owca, ja tego sam zrobić nie mogę, więc nie ma możliwości innej drogi??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wcpik Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 masz rację, radek wprowadza cię w błąd. ale mówiąc szczerze nie wiem co z tą sprawą zrobić, postrasz inspekcją pracy, albo sam zgłoś do odpowiedniego nadzoru.o odszkodowanie z zus jak najbardziej możesz się starać, pogadaj z pracodawcą a nie z sekretarkami które gówno się znają na rzeczy, za przeproszeniem. będą cię tak zwodzić niewiadomo ile. TO ich obowiazek zrobic ten protokul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...