Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Skręcenie stawu skokowego - proszę o pomoc!!!


trybek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skręciłem staw skokowy biegnąc kolo domu, mam 19 lat i w tym roku skończyłem szkolę a więc jestem w niej ubezpieczony! Leczenie trwało 6tyg, bo uraz jest bardzo poważny. Co mam zrobić żeby uzyskać odszkodowanie? Jestem "zielony" w tych sprawach i proszę o pomoc - krok po kroku! We wtorek mam najprawdopodobniej ostatnią wizytę u specjalisty i zakończenie leczenia, później będzie rehabilitacja... Ile tak mniej więcej mogę dostać odszkodowania? Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli masz ubezpieczenie NW (szkolne, czy własne, jakieś Euro26, czy inne dla młodzieży), możesz zgłosić się do ubezpieczyciela, najbliższej jednostki likwidującej szkody, Przejdziesz komisję lekarską i gotowe:) ile Ci wypłacą? tego nie wiem...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestionariuszu do odszkodowania jest pytanie "Czy uprawia Pan/Pani sport? Jaki?" Co mam odpowiedzieć ? Normanie ro gram w nogę (w klubie), ręczna, kosza i biegam, ale boje się ze za to mogą mi obniżyć odszkodowanie... Więc może lepiej napisać ze nie uprawiam sportu? Tylko że wtedy mogą uznać że mi się stała mniejsza krzywda bo skręcenie stawu i tak nie będzie miało wpływu na moje życie skoro siedzę w domu i w nic nie gram... A wiąże dosyć poważnie przyszłość ze sportem! Poradźcie mi coś!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem na ten temat z moim rehabilitantem... Powiedział że ciężka sprawa bo zależy jak to odbiorą w PZU! Jednak jeśli jesteś członkiem jakiegoś klubu (piłkarskiego, koszykarskiego itd, napisz o tym! Ja napiszę że uprawiam sport jak każdy chlopak który ma 19 lat! Czyli wszystkiego po trochu :D Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji