filipq Opublikowano 17 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2019 W weekend wracałem z Warszawy od rodziców do domu. Pociąg spóźnił się ponad godzinę, więc poszedłem do kasy zapytać jak zamierzają rozwiązać ten problem. Zażądałem zwrotu pieniędzy za bilet. Pani powiedziała że nie ma takiej możliwości bo spóźnił się pociąg kolei mazowieckich. Jak to w końcu jest? Powinni mi oddać pieniądze czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pomocny-poszkodowanym Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Hej, też byłam kiedyś w takiej sytuacji :( potem doczytałam co nieco i wygląda to tak...A przypadku opóźnienia pociągu od godziny do 2 (60 do 119 minut) pasażer ma prawo domagać się odszkodowania w wysokości 25 proc. ceny biletu. W przypadku opóźnienia wynoszącego 120 minut wzwyż to 50 proc. ceny biletu. Z tym, że nie dotyczy to Kolei Mazowieckich, Dolnośląskich, Śląskich, Małopolskich, Wielkopolskich Arriva RP, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Szybka Kolej Miejska w Warszawie, PKP SKM w Trójmieście, pociągi REGIO Przewozów Regionalnych i Warszawska Kolej Dojazdowa. https://utk.gov.pl/pl/aktualnosci/14068,Odszkodowanie-za-opozniony-pociag.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.