filipq Posted June 17, 2019 Share Posted June 17, 2019 W weekend wracałem z Warszawy od rodziców do domu. Pociąg spóźnił się ponad godzinę, więc poszedłem do kasy zapytać jak zamierzają rozwiązać ten problem. Zażądałem zwrotu pieniędzy za bilet. Pani powiedziała że nie ma takiej możliwości bo spóźnił się pociąg kolei mazowieckich. Jak to w końcu jest? Powinni mi oddać pieniądze czy nie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pomocny-poszkodowanym Posted June 20, 2019 Share Posted June 20, 2019 Hej, też byłam kiedyś w takiej sytuacji :( potem doczytałam co nieco i wygląda to tak...A przypadku opóźnienia pociągu od godziny do 2 (60 do 119 minut) pasażer ma prawo domagać się odszkodowania w wysokości 25 proc. ceny biletu. W przypadku opóźnienia wynoszącego 120 minut wzwyż to 50 proc. ceny biletu. Z tym, że nie dotyczy to Kolei Mazowieckich, Dolnośląskich, Śląskich, Małopolskich, Wielkopolskich Arriva RP, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Szybka Kolej Miejska w Warszawie, PKP SKM w Trójmieście, pociągi REGIO Przewozów Regionalnych i Warszawska Kolej Dojazdowa. https://utk.gov.pl/pl/aktualnosci/14068,Odszkodowanie-za-opozniony-pociag.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.