Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

brak miejsca w pociągu mimo wykupionej miejscówki


MANIEK1661348289
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jechałem z żoną i dziećmi na majówkę pociągiem, miał być Wars ale nie było. Gdy wracaliśmy mimo wykupionych miejscówek staliśmy na korytarzu. Konduktorzy rozkładali ręce i kazali składać reklamację. Jak mam to zrobić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej uwzględnią ci reklamację w jedną stronę. Reklamację można złożyć w kasie lub przesłać pocztą, załączając oryginał biletu. Przez internet powinno składać się reklamacje dot. biletów kupionych przez internet. Zachęcam do lektury https://www.utk.gov.pl/pl/pasazerowie/skargi-i-reklamacje/reklamacje-i-rekompensa/12060,Kupilem-bilet-z-miejscowka-a-w-skladzie-pociagu-nie-bylo-mojego-wagonumiejsca-Cz.html?search=4148169
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wybrałeś inny środek transportu miałeś prawo oddać bilet i otrzymać zwrot ceny zakupu. Jeżeli tego nie zrobiłem od razu to niestety nic już nie wskórasz, nie otrzymasz już zwrotu za bilet ani oczywiście odszkodowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...