MANIEK1661348289 Posted June 17, 2019 Share Posted June 17, 2019 Jechałem z żoną i dziećmi na majówkę pociągiem, miał być Wars ale nie było. Gdy wracaliśmy mimo wykupionych miejscówek staliśmy na korytarzu. Konduktorzy rozkładali ręce i kazali składać reklamację. Jak mam to zrobić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pomocny-poszkodowanym Posted June 20, 2019 Share Posted June 20, 2019 Masz bilety? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MANIEK1661348289 Posted June 26, 2019 Author Share Posted June 26, 2019 Tylko powrotny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redakcja Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 To raczej uwzględnią ci reklamację w jedną stronę. Reklamację można złożyć w kasie lub przesłać pocztą, załączając oryginał biletu. Przez internet powinno składać się reklamacje dot. biletów kupionych przez internet. Zachęcam do lektury https://www.utk.gov.pl/pl/pasazerowie/skargi-i-reklamacje/reklamacje-i-rekompensa/12060,Kupilem-bilet-z-miejscowka-a-w-skladzie-pociagu-nie-bylo-mojego-wagonumiejsca-Cz.html?search=4148169 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MANIEK1661348289 Posted June 26, 2019 Author Share Posted June 26, 2019 Opóźniony pociąg, stwierdziłem że pojadę autobusem bo będzie szybciej czy należy mi się odszkodowanie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redakcja Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 Jeżeli wybrałeś inny środek transportu miałeś prawo oddać bilet i otrzymać zwrot ceny zakupu. Jeżeli tego nie zrobiłem od razu to niestety nic już nie wskórasz, nie otrzymasz już zwrotu za bilet ani oczywiście odszkodowania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.