Jump to content
Forum Odszkodowania

brak miejsca w pociągu mimo wykupionej miejscówki


Recommended Posts

Jechałem z żoną i dziećmi na majówkę pociągiem, miał być Wars ale nie było. Gdy wracaliśmy mimo wykupionych miejscówek staliśmy na korytarzu. Konduktorzy rozkładali ręce i kazali składać reklamację. Jak mam to zrobić?
Link to comment
Share on other sites

To raczej uwzględnią ci reklamację w jedną stronę. Reklamację można złożyć w kasie lub przesłać pocztą, załączając oryginał biletu. Przez internet powinno składać się reklamacje dot. biletów kupionych przez internet. Zachęcam do lektury https://www.utk.gov.pl/pl/pasazerowie/skargi-i-reklamacje/reklamacje-i-rekompensa/12060,Kupilem-bilet-z-miejscowka-a-w-skladzie-pociagu-nie-bylo-mojego-wagonumiejsca-Cz.html?search=4148169
Link to comment
Share on other sites

Jeżeli wybrałeś inny środek transportu miałeś prawo oddać bilet i otrzymać zwrot ceny zakupu. Jeżeli tego nie zrobiłem od razu to niestety nic już nie wskórasz, nie otrzymasz już zwrotu za bilet ani oczywiście odszkodowania.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...