Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

brak miejsca w pociągu mimo wykupionej miejscówki


MANIEK1661348289
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jechałem z żoną i dziećmi na majówkę pociągiem, miał być Wars ale nie było. Gdy wracaliśmy mimo wykupionych miejscówek staliśmy na korytarzu. Konduktorzy rozkładali ręce i kazali składać reklamację. Jak mam to zrobić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej uwzględnią ci reklamację w jedną stronę. Reklamację można złożyć w kasie lub przesłać pocztą, załączając oryginał biletu. Przez internet powinno składać się reklamacje dot. biletów kupionych przez internet. Zachęcam do lektury https://www.utk.gov.pl/pl/pasazerowie/skargi-i-reklamacje/reklamacje-i-rekompensa/12060,Kupilem-bilet-z-miejscowka-a-w-skladzie-pociagu-nie-bylo-mojego-wagonumiejsca-Cz.html?search=4148169
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wybrałeś inny środek transportu miałeś prawo oddać bilet i otrzymać zwrot ceny zakupu. Jeżeli tego nie zrobiłem od razu to niestety nic już nie wskórasz, nie otrzymasz już zwrotu za bilet ani oczywiście odszkodowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...